Rozwiązania
Przegląd rozwiązań
Dom i firma prowadzona w domu
Małe i średnie przedsiębiorstwa
Firmy
Dostawcy usług typu helpdesk
Wykorzystanie na potrzeby edukacji
Praca na odległość
Optymalizacja procesów biznesowych

Rozwiązania dla dostawców usług typu helpdesk

 
Radmin Remote Control - Help Desk assistance

Firmy oczekują, że działy IT zwiększą poziom świadczonych usług i obniżą koszty operacyjne. Profesjonaliści z branży IT, którzy spełnią te wymagania są bardzo doceniani. Cechą wspólną tych osób jest ich chęć do wypróbowywania nowych technologii. Jedną z nich jest program Radmin Remote Administrator firmy Famatech dla dostawców usług typu helpdesk.

Dzięki oprogramowaniu Radmin technicy usług typu helpdesk mogą zdalnie sterować dowolnym komputerem w sieci LAN, WAN oraz w sieci Internet. Użytkownik końcowy przy komputerze zdalnym może rozmawiać z technikiem i obserwować na ekranie ruchy kursora myszy. Program Radmin sprawia, że działania w ramach usług helpdesk są bardziej efektywne oraz redukuje ilość często powtarzanych czynności.

Oprogramowanie Radmin dla usług typu helpdesk przyczynia się do wzmocnienia podstaw firmy. Nasze unikalne licencjonowanie obejmuje wiele komputerów, przy minimalnym koszcie.

Program Radmin dla usług typu helpdesk umożliwia:

 
  • Znaczne zwiększenie produktywności firmy wobec użytkownika końcowego poprzez zapewnienie ciągłej pracy komputerów w sieci i serwerów.
  • Poprawę jakości usług typu helpdesk dzięki znacznemu skróceniu czasu reakcji na zgłoszenie.
  • Maksymalizację produktywności wobec użytkownika końcowego i zminimalizowanie przestojów poprzez szybkie rozwiązanie problemu.
  • Monitorowanie sposobu, w jaki pracownicy korzystają z komputerów, w celu wykrycia możliwych działań nieuprawnionych.
  • Umożliwienie dostępu do dowolnego komputera z dowolnego miejsca na świecie.
  • Zwiększenie wydajności, skrócenie czasów reakcji i wyeliminowanie kosztów podróży służbowych dla techników usług typu Helpdesk.

Profesjonaliści z branży IT wolą Radmin

Program Radmin ugruntował swoją pozycję w branży IT jako efektywne narzędzie do zdalnego administrowania. Profesjonaliści z branży IT, którzy korzystają z produktu, ufają marce, ponieważ znają jej możliwości: niezrównana wydajność, istotna dla firmy funkcjonalność, silne szyfrowanie i najlepszy na rynku stosunek jakości do ceny. Przekonaj się o tym i pobierz bezpłatną, 30-dniową wersję próbną.

5 powodów dla których profesjonaliści z branży IT wybierają Radmin dla usług typu helpdesk:

 
  • 1. Bezpieczeństwo

    Jasne jest, że w przypadku takich zadań jak zdalny dostęp do komputerów firmowych, istotnym czynnikiem dla profesjonalistów z branży usług typu helpdesk jest bezpieczeństwo. Oprogramowanie do zdalnego sterowania Radmin wykorzystuje najsurowsze zabezpieczenia dostępne na rynku. Wszystkie przesyłane dane - obrazy ekranu, ruchy myszą, sygnały klawiszy i strumienie dźwiękowe - są szyfrowane i nie mogą zostać przechwycone. Więcej informacji

  • 2. Przystępna cena

    Przystępna cena programu Radmin sprawia, że jest on klasą samą w sobie. Narzędzia zostały tak zaprojektowane, aby zawierały wyłącznie kluczową funkcjonalność - dzięki temu nasi klienci mogą oszczędzać. Firma Famatech oferuje przystępne ceny i zasady licencjonowania dla dostawców usług typu Helpdesk.

  • 3. Połączenie o dużej szybkości

    Program Radmin to najszybsze rozwiązanie zdalnego sterowania dostępne na rynku. Unikalne algorytmy sprawiają, że praca jest wygodna nawet w przypadku ograniczonej przepustowości.

  • 4. Niezawodność

    Program Radmin nigdy nie ulega awarii i nie powoduje również "niebieskich ekranów".

  • 5. Niskie wymagania systemowe i łatwe wdrażanie

    Oprogramowanie Radmin dla usług typu helpdesk nie ma specjalnych wymagań sprzętowych. Jeśli komputer ma zainstalowany system Windows, program Radmin będzie na nim działał - to proste.

Famatech Corporation Copyright © 1999-2017 Famatech. Wszelkie prawa zastrzeżone.